X
تبلیغات
رایتل

خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبــــــــــــــــــــر
پرتال خبر رسانی سلماس

رسالت خــبــر

 خــبــر چشم دیدن رویدادهاست، چشمی که به مخاطبان و انتخابهای متنوعشان احترام قائل است.

فرض کنیم دو گروه مخاطب داریم. خبر الف برای گروه اول دارای ارزش خبری متوسط، و برای گروه دوم هیچ اولیت خبری ندارد.

خــبــر این امکان را می دهد که هر گروه خبری، به مناسب ترین شکل، خبرهای مورد علاقه خویش را ببیند!


همچنین خبرهایی وجود دارند که  مثلا گروه اول مجبور به واکنش و مخالفت هستند. بعنوان مثال، پیروزی استقلال در جام حذفی وقتی به بهترین بودن این تیم تعبیر شود، طرفداران تیمهایی مثل تراکتور و پرسپولیس که به داوری استقلال باخته اند مجبور به واکنش میشوند. در اینجا نیز مشکل از خبر نیست از نوع تعبیری و تحلیلی خبر است که واکنش زاست. خــبــر از هرگونه تعبیر می تواند رها باشد؟ اصل این تلاش است.

اما آیا مخاطبان تعابیر و تحلیلهای تاییدگرانه رسانه خویش را بیشتر می پسندند؟

شاید در خــبــر بتوانیم خبرهای خبرنگار محور را شاهد باشیم.

[این بخش درحال تدوین است]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

آمار سایت
تعداد بازدید ها: 9426